Varen ble lagt i handlekurven din!

Til betaling Fortsett å handle
Hjem » Info

Info

**Vi har dessverre besluttet å legge ned nettbutikken jksko.no Dette gjør vi for å omorganisere oss slik at vi forhåpentligvis kommer tilbake sterkere senere- også på nett! Siste salgsdagen vil bli 31. mai.**

 

Transport.

Fraktpriser i Norge varierer etter geografi, vekt og mål. Derfor har vi fast pris på alle leveringer. Alle ordre sendes som klimanøytral servicepakke(1-4 dager) med sporing og koster 99,-

*Alle ordre over 500,- får gratis levering.

*Kunden må selv stå for retursendinger.

*Vi sender kun til Norge.

 

 

Betaling.

Vi bruker betalingsløsning fra Klarna slik at du ikke trenger å betale varen før du har fått den. Med Klarna kan du velge å betale med faktura, kort eller delbetaling. All bankinformasjon blir bare mellom deg og Klarna og er dermed godt sikret.

Dersom du har spørsmål om faktura, purring, betaling eller tilbakebetalinger må du ta direkte kontakt med Klarna. Du kan ta kontakt med Klarna her https://www.klarna.com/no/kundeservice/

 

Angrerett.

Som et norsk firma følger vi norsk lov om angrerett. Du som kjøper har angrerett på 14 dager fra du mottar produktet. Dersom du ønsker å bruke angreretten sender du ganske enkelt produktet i retur til oss. Ved bruk av angreretten trenger du ikke forklare hvorfor du bruker den, men du må gjøre oss oppmerksom på at du ønsker å bruke den. Angrerettskjema skal ligge vedlagt i eposten vi sender til deg når din ordre sendes fra oss. Når du bruker angreretten skal ikke produktet være merkbart brukt. Retursendinger er ikke inkludert.

 

Ønsker du å bytte?

Dersom du ønsker å bytte din ordre legger du inn en ny bestilling på de skoene du ønsker å bytte til. Deretter sender du skoene du vil bytte inn i retur til oss. Du kan bruke angrerettskjema, sende oss en epost eller skrive rett på pakkseddelen at du ønsker å returnere/bytte skoene. Så snart vi mottar skoene i retur vil vi slette fakturaen på disse eller refundere deg dersom du har betalt. Du skal da bare betale fakturaen på den nye bestillingen. Når du sender produktet i retur for å bytte skal det ikke være merkbart brukt. Retursendinger er ikke inkludert.

 

Reklamering.

Dersom du ønsker å reklamere på skoene du har kjøpt av oss sender du et bilde som viser skaden/problemet i en epost sammen med ordrenummer og hvilke sko det gjelder til support@jksko.no I de aller fleste tilfeller vil du da ikke trenge å sende noe i retur til oss. Retursendinger er ikke inkludert.

 

Er varen på lager?

JA! Dersom en vare eller størrelse blir utsolgt vil denne forsvinne fra nettbutikken slik at du verken kan se eller bestille den.